Garantie & klachten

Bij Wijnenwereld willen we er alles aan doen om u als klant tevreden te houden. Mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan kunt u via onderstaand formulier of via e-mail info@wijnenwereld.nl uw klacht aan ons doorgeven.

Binnen 7 dagen zullen we een inhoudelijke reactie geven op uw klacht.

    Garantie op afwijkingen

    Wanneer u een kurk klacht heeft of een andere afwijking aan de wijn constateert, kunt u dat ook via ons klachtenformulier melden.

    U kunt de fles aan ons retourneren (Wijnenwereld.nl, Dorpsweg 26, 3245VC Sommelsdijk). Voorwaarde is dat de fles nog 3/4 vol is en de fles mag niet langer dan 2 maanden geleden zijn aangekocht. We verzoeken u de factuur bij te voegen. We zullen de fles zelf ook beoordelen en u de waarde van de fles crediteren. Eventuele retourkosten worden niet vergoed. Uitgesloten zijn wijnen die geoxideerd zijn door uitdroging (flessen rechtop bewaren op een té warme en té droge bergplaats) of wijnen die slecht zijn geworden door te lange bewaring. Het is dan ook raadzaam eerst contact met ons op te nemen, alvorens tot verzending over te gaan.